jump to the top
chasing
the dreams






Thursday, June 07, 2012 // 12:29 AM

真想大哭一场,近来日子过得真不容易,
口头上可能说一说,闹一闹,就以为自己会心情好一点
但是。。。怎么心还那么痛,心还那么烦,
真搞不懂,这什么心情啊?!?!??!?

我真的停不了,控制不了,收拾不了自己的心情,
可不可以不要那么难受啊!!救命,真的好辛苦

i don't want 茶倌 to turn out like that, i don't want them to think of it this way. i don't want to feel under rehearsed, i don't want to go back so late, i don't want to regret taking up beijing, i don't want to regret hkdc, i don't want to feel like i took up more commitments only to jeopardise commitments that i've taken up earlier. i don't want pei laoshi to not teach me next year, i don't want to be constantly reprimanded for things in hkdc that i wasn't exactly wrong for. i don't want to be the one who isn't worth pushing.

真心想开朗一些,想大声的笑,活泼一点,因为也就在和别人一起胡闹,一起笑谈的时候,我才能把不愉快的心情暂时抛在后脑,
但真的,一个人的时候,很难。
愿我能永远就那么大声地敞开心肠的笑,也不需要面对我知道我无法控制的事情。
凡事始终都要一个人面对,但我这一关,确实很难过

-------------